• ۰۲۱-۸۸۵۱۸۹۴۴

راهنمای ثبت نام آنلاين


1- براي ثبت نام آنلاين پس از ورود به سايت كالج سروانتس ابتدا گزينه ثبت نام را از منوي بالاي صفحه انتخاب نماييد:

 

 

 

2- با ورود به پورتال در صورتيكه از قبل در سايت عضو شده ايد مي توانيد با كلمه كاربري و عبور كه به صورت پيش فرض و قبل از تغيير كد ملي شما بوده است وارد شده و يا گزينه عضويت زبان آموز جديد را انتخاب نماييد.

 

 

 

3- اطلاعات و مشخصات فردي خود را كامل نماييد. در ورود كد ملي، شماره موبايل و تاريخ تولد دقت بيشتري مبذول فرماييد چرا كه اين اطلاعات در اطلاع رساني ها و كاركرد سيستم نقشي كليدي اي ايفا مي نمايند.

 

 

4- نمونه اي از يك فرم پر شده را مشاهده مي نماييد. فرم با اطلاعات غير واقعي تكميل شده است:

 

 

5- پس تكميل فرم و ثبت آن خاتمه عمليات با اعلام ثبت نام شما و معرفي كد ملي شما به عنوان نام كاربري و رمز عبور صورت مي پذيرد. در همين هنگام پيامك خوش آمدگويي به كالج سروانتس را دريافت خواهيد نمود.

 

 

6- با ورود به پرتال از شما خواسته مي شود كه تا با تاييد سوال امنيتي، شماره موبايل و آدرس ايميل خود ضريب ايمني دسترسي خود را ارتقا بخشيد. در صورت امكان اين عمليات را تكميل نماييد. سپس با انتخاب گزينه ورود به عنوان زبان آموز وارد پنل كاربري خود خواهيد شد. اين پنل تمامي نيازهاي آموزشي و اداري شما را به صورت متمركز مرتفع خواهد نمود :

 

 

 

7- با انتخاب گزينه ثبت نام و يا پيش ثبت مي توانيد نسبت به عمليات مورد نظر اقدام نماييد. در پيش ثبت نام مي توانيد با انتخاب ترم مورد نظر خود از ميان تمام گزينه هاي ممكن قصد خود مبني بر ثبت نام را به اطلاع موسسه برسانيد. اين اطلاعات جهت برنامه ريزي براي تشكيل كد كلاسهايي كه در حال حاضر ايجاد نشده اند مورد استفاده ما قرار خواهد گرفت. اما در صورت وجود كد كلاس مورد نظرتان مي‌توانيد با انتخاب كلاس مزبور نسبت به ثبت نام در ترم مزبور اقدام نماييد.

لازم به يادآوري است كه شما تنها مي توانيد ترمهايي كه مجاز به ثبت نام در آن هستيد را مشاهده نماييد و با قبولي در هر ترم كد كلاسهاي مرتبط با سطح جديد براي شما باز خواهد گرديد. با انتخاب كد كلاس مورد نظر مي توانيد جهت نهايي كردن ثبت نام اقدام نماييد :

 

 

8- پس از انتخاب كد كلاس مورد نظر در صورتيكه كد تخفيف داريد وارد كنيد و دكمه بررسي را بزنيد تا كد اعمال شود در غير اين صورت دكمه ثبت و پرداخت را جهت واريز آنلاين وجه و تكميل عمليات ثبت نام كليك نماييد:

 

 

 

9- با تكميل روند پرداخت ثبت نام شما قطعي شده و پيامكي مبني بر انجام ثبت نام و برنامه كلاسي دريافت خواهيد نمود. لازم به ذكر است كه در گزينه ليست ثبت نامها مي توانيد ثبت نام هاي تا كنون خود را به صورت منظم مشاهده نموده و از هر يك پرينت تهيه نماييد.

بالا